2010. szeptember 8., szerda

Azt mondod: "Lehetetlen".
Isten azt mondja: Minden lehetséges. (Lk 18,27)
Azt mondod: "Túl fáradt vagyok"
Isten azt mondja: Én felüdítelek Téged. (Mt 11,28-30)
Azt mondod: "Engem senki sem szeret igazán."
Isten azt mondja: Én szeretlek. (Jn 3,16, Jn 13,34)
Azt mondod: "Nem tudom tovább folytatni."
Isten: Elegendő az én kegyelmem. (1Kor 12,9, Zsolt 91,15)
Azt mondod: "Nem tudom, merre tovább."
Isten azt mondja: Vezetni fogom a lépteidet. (Péld 3,5-6)
Azt mondod: "Nem bírom ki."
Isten: Mindent elviselsz. (Fil 4,13)
Azt mondod: "Nem vagyok képes rá."
Isten azt mondja: De én képes vagyok. ( 2Kor 9,8)
Azt mondod: "Nem érdemes."
Isten azt mondja: Érdemes. (Róma 8,28)
Azt mondod: "Nem tudok megbocsátani magamnak."
Isten azt mondja. DE ÉN MEGBOCSÁTOK NEKED. (1Jn 1,9, Róma 8,1)
Azt mondod: "Nem sikerül."
Isten: Majd mindent megadok szükséged szerint. (Fil 4,l9)
Azt mondod: "Félek."
Isten azt mondja: Én nem adtam neked a félelem lelkét. (2Tim 1,7)
Azt mondod: "Állandóan aggódom és csalódott vagyok."
Isten: Minden gondodat hagyd RÁM. (lPét 5,7)
Azt mondod: "Nincs elég hitem."
Isten azt mondja: Mindenkinek mértéke szerint adtam hitet. (Róma12,3)
Azt mondod: "Nem vagyok elég okos."
Isten: Adok neked bölcsességet. (1Kor 1,3o)
Azt mondod: "Teljesen egyedül érzem magam."
Isten azt mondja: Én nem hagylak el, nem hagylak Téged cserben soha. (Zsid 13,5)


Nincsenek megjegyzések: