2010. szeptember 15., szerda

A SEBÉSZ ÉS A KISFIÚ

Egy nap a szívsebész, azt mondta a kisfiúnak:- Holnap reggel ki fogom nyitni a szívedet.- Ott fogod találni Jézust - vágott közbe a fiú!
A sebész bosszankodva felnézett.- Fel fogom vágni a szívedet - folytatta -, hogy lássam, mennyi károsodás történt.- De amikor felnyitod a szívemet, Jézust fogod ott találni - mondta a fiú.A sebész a szülőkre tekintett, akik csendben ültek.- Miután látom, hogy mennyi károsodás történt, vissza fogom varrni a szívedet és a mellkasodat, és eltervezzük, mi lesz a következő lépés.- De ott fogod találni Jézust a szívemben. A Biblia azt mondja, hogy Ő ott él! Minden zsoltár azt zengi, hogy Ő ott él. Ott fogod találni Őt az én szívemben!A sebésznek kezdett elege lenni...- Majd megmondom én neked, mit fogok találni a szívedben, sérült izmokat, gyenge vérellátást, és elvékonyodott érfalakat fogok találni! És az kell elterveznünk, hogy tudlak meggyógyítani.- Jézust is ott fogod találni, Ő ott él!A sebész műtét után az irodájában magnószalagra vette a műtéttel kapcsolatos megjegyzéseit, gondolatait: sérült főütőér, sérült tüdőbe vezető erek, elterjedt izomsorvadás. Nincs remény a szívátültetésre, nincs remény a gyógyításra, kezelésre.Terápia: fájdalomcsillapítók, és ágyban fekvés.Prognózis: - itt kis szünetet tartott - egy éven belül halál.Megállította a magnót, de még volt mit mondania.- Miért? - kérdezte hangosan. Miért tetted ezt? Te juttattad őt ide! Te okoztad neki ezt a gyötrelmet, és Te kárhoztattad őt korai halálra! Miért?És akkor az Úr válaszolt neki:- A fiú az Én bárányom, nem terveztem, hogy sokáig a földi nyájahoz tartozzon, mert, ő az én nyájamnak tagja, és az lesz örökké. Itt, az én nyájamban nem lesz fájdalom, olyan jólétben lesz része, amit te el sem tudsz képzelni. Szülei egy napon találkozni fognak vele és ők is megismerik a békességet és az én nyájam gyarapodni fog.A sebész forró könnyeket hullajtott, de ingerültsége meg ennél is hevesebb volt.- Te teremtetted ezt a fiút, Te teremtetted ezt a szívet! Meg fog halni hónapokon belül. Miért?Az Úr válaszolt:- A fiú az Én bárányom, vissza fog térni az én nyájamhoz, amint elvégezte küldetését. Én nem azért küldtem az én bárányomat a nyájadba, hogy elveszítsem, hanem azért, hogy egy másik elveszett bárányt megmentsen.A sebésznek potyogtak a könnyei...A sebész odaült a fiú ágya szélére. A szülők vele szemben ültek.A fiú felébredt és suttogva kérdezte:- Kinyitottad a szívemet?- Igen - mondta a sebész.- És...? Mit találtál? - kérdezte a fiú.- Megtaláltam,... megtaláltam Jézust.

Nincsenek megjegyzések: